Guitarsafari

Guitarsafari er den gode start på et langt liv med guitaren. På et hold med andre der er helt nye på guitaren lærer vi de grundlæggende færdigheder, og har det sjovt imens. Der er aktiviteter både med og uden guitar. Vi lærer basalt akkordspil, enkelt melodispil, arbejder med rytmer og spiller både med og uden noder. Sammenspil er en naturlig del af undervisningen.

for 2. og 3. klasser.

Musikskolen.

Lærer
Thomas Lyng Poulsen

Undervisningstider
Guitarsafari hold 1, onsdag kl. 16:25-17:25

Sammenspil (hvilke muligheder)
Vi spiller sammen i timerne, og efter det første år med guitarsafari, er du klar til, at indgå i musikskolens mange sammenspilstilbud.

Der er mulighed for at leje guitar på musikskolen for kr. 1.000,- pr sæson, men det anbefales at anskaffe sin egen, da man kan få udmærkede guitarer for omkring 1.000 - 1.500kr

Spil lidt (5-10 minutter er nok), 4 dage om ugen så du kan huske det, vi lærer fra gang til gang. Fingre der spiller ofte, er nemmest at få til at gøre som man beder dem om.