Blokfløjte

Om blokfløjten
Mange vælger blokfløjten, fordi den er et smukt og melodisk instrument.
Den er nem at begynde på, men rummer samtidig mange års musikalsk udfordring. I begynderundervisningen læres musikkens grundbegreber: toner, rytmer og noder, i forbindelse med en blanding af kendt og ukendt musik stof (sange).
Når du har lært at spille på sopranfløjten stifter du bekendtskab med altfløjten, som har en mørkere og blødere klang.

Fra 1. klasse.

Musikskolen og enkelte folkeskoler efter aftale (skriv i kommentarfeltet, hvis du ønsker undervisning andet sted end på Musikskolen)

Ej muligt.

For at få det bedste udbytte af undervisningen, er det vigtigt, at man øver sig. Hvor meget man skal øve er individuelt, men en god tommelfingerregel er, at en koncentreret indsats i kortere tid hver eller næsten hver dag, giver de bedste resultater.

Lærer:
Kiirsten Linea Fride Jensen

Undervisning starter i uge 33.