Velkommen til

Vi er en lidt sjovere skole med stolte traditioner og drømme om fremtiden!

Vi er for Allerøds børn og unge (0 til 25 år) og vi tilbyder undervisning i mange slags musikinstrumenter, band og orkesterspil, sang og kor, dans og drama og vi har også en super Billedskole.

Vi elsker at spille sammen og ”spiller alle på samme hold”.

Vi underviser i musik på små hold og solo, og vores mål er at alle vores elever spiller med i vores mange bands og orkestre.

Når du spiller et instrument er det gratis at spille i orkester og synge i kor så du får meget mere end undervisning for pengene!

Når du spiller i orkester får du nye kammerater, du kommer til at optræde og spille koncerter, og du kommer måske ud og se verden med din musik.

Du kan også gå til dans, spille teater eller gå på vores Billedskole, og det er super når vi sætter det hele sammen til en flot musical eller teaterkoncert, glæd dig til at prøve det!

Vi bor i vores fine ”nye” skole på Lyngevej 198, men vi underviser også på kommunens skoler (vi er selv en kommunal skole).

Det er sjovt og spændende at lave kunst sammen, og vi glæder os til at se dig her på Allerød musik og kulturskole.

Kærlig hilsen

Lars Peter Nielsen